Sunday, July 25, 2010

hepi....



Alhamdulillah....rasa lapang hati dan tenang jiwa...kehidupan harini semakin mendamaikan....biarlah orang nak ckp aper...tp aku senang dgn kehidupan aku...

minggu ni teramat penat rasanya...bukan sajer dgn kerja tp juga dgn rentak kehidupan...tiada lg ruang utk ku mengenang segala kesedihan....ada waktu lapang jer mesti nak tido, rehatkan badan dan minda....

inilah rahmatnya bila aku mengikut kata abang...tak terasa susah hidup aku walau aku sendirian...dua tiga minggu ni penuh dgn majlis...meriah suasana...kebnykkan kenalan abg pun menerima aku sebaiknya...mujurlah aku ni jenis yg mudah menerima suasana dan keadaan yg baru....

majlis perkahwinan mlm td cukup meriah....abg suh aku belajar tarian pocho-pocho....mlm td aku tak masuk dlm group tu sbb segan gak la aku tak pandai nnt cacat la sbb dek aku yg silap langkah....huhuhu

paling best sbb aku dpt bersama2 lady boss..jd bahasa kami sama makin senang aku nak menguruskan segala urusan dia...semoga masa depan aku disini akan merubah segala kegelapan dan aku semakin yakin meneruskan kehidupan ini walaupun harus ku tempuhi sendirian....InsyaAllah asalkan kita sll rendah hati pasti ramai yg akan sudi menjadi teman yg mesra dan saling membantu....

aku adalah aku...


No comments: