Thursday, January 12, 2012

12- 01 - '12

harini dah 12 hari ditahun 2012....sehingga harini blom ada sesuatu yg benar2 memberansangkan semangat di tahun baru....terasa seolah2 semangatku telah hilang entah ke mana....

kelas utk setengah tahun pertama tahun ni pun ku berhajat nak tanggunhkan...biarlah sekali ni ku tak mengikut 100% apa yg dinasihatkan dia....mungkin juga kerna kebisuannya yg membawa pergi sebahagian dari semangatku....sebenarnya aku tak tak pasti....ku rasa nak berehat lg setengah tahun ini disamping mencuba mencari rezeki sikit2 dengan menjahit....Alhamdulillah takder bnyk tp setakat ni berterusan...lepas bayar bill internet and telefon.....bak kata pepatah sikit sikit lama lama jadi bukit...InsyaAllah....

ku cuba juga utk mengembalikan semangat yang hilang itu dengan membuat 'new look'...mungkin dengan itu ku sedikit bersemangat meneruskan sisa-sisa usia....mungkin juga dek kerana merasa sedikit waktu lg usia ku semakin menginjak petang, sedangkan aku masih keseorangan....

keputusanku sehingga hari ini, aku ingin berehat seketika...ntah mengapa aku terasa seolah-olah aku kembali kepada aku 6 thn yg lalu...hmmmm....

moga sinar fajar hari esok memberiku kesegaran dan membakar semangatku utk terus memperjuangkan hidupku, lupakan kisah keseorangan...bukan mudah utk ku meneka hati manusia......





No comments: