Saturday, June 02, 2012

June



June...lama sungguh tak menulis di sini...kekeringan idea....huhuhu

June....baru tahun ni aku tahu, aku ada seorang abg and seorang kakak yg lahir pada bulan yg sama....kedua2 kekanda ku itu telah lama bersemadi....depa lahir pada 1 June...arwah abg sulongku dan kakak ke 3 ku....sejak 38thn yg lalu baru tahun ni aku tahu...kalo tak sebab nak cari maklumat utk buat upah haji arwah ayah n abg sulongku itu, tak mungkin aku tahu, bulan June adalah bulan kelahiran abg dan kakak ku itu...berkongsi bulan kita..Al-Fatihah buat mereka......

12hb nnt genaplah usia ku 39thn....tahun depan dah bertukar angka depannya...moga aku semakin tabah melalui kehidupan yg semakin berinjak ke senja.....terasa semakin menipis harapanku itu miliki keluarga...namun aku tidak berputus asa...pasti ada rahmat disebalik segalanya ini.....

hampir 2thn aku menjalani kehidupan tanpa pekerjaan tetap...tanpa ada pendapatan tetap...Alhamdulillah aku masih mampu bernafas....

semoga kehadiran June ini kehidupanku semakin membawa makna...semakin aku mampu utk meneruskan segala usahaku dlm mencari keredhaan Illahi....Aminnnnn....





 

No comments: