Sunday, December 16, 2007

tribute to umah oren...

hmmm....tak ader kata yg dapat saya tulis utk meluahkan aper yg saya rasa dr sejak umah oren dikunci...tak dapat lagi saya ke sana seperti biasanya...dulu di sana saya sering dapat meluahkan apa yg saya mahu sebebas-bebasnya kerana tidak bimbang ada yg mengintip aper yg saya buat di sana...

semua kenangan di rumah oren tak akan saya lupakan...walaupun itu bukan rumah saya...tp selama ini saya telah menjadikan ia seperti milik saya dan berusaha menjaganya sebaik yg saya mampu...saat saya dapati rumah itu di kunci dan saya hanya dapat memandangnya tak tahu aper perasaan sebenar yg saya rasa...segala perasaan bercampur baur menjadi satu sehingga tak dapat saya pastikan perasaan yg mana lebih menguasai hati...sudahnya saya hanya mendiamkan diri dan melihat ajer tanpa berbuat apa2...


umah oren tinggal kenangan...umah itu mmg bukan dibuat utk saya...saya cuma menumpang kerana merasa selesa di sana...





No comments: