Wednesday, May 26, 2010

Alhamdulillah


Alhamdulillah....abih bulan may ni genap 3bln aku kat WFC....sehingga harini aku semakin dapat menyesuaikan diri kat situ and staff2 kat situ pun sudah semakin rapat dgn aku tak kira bangsa....seminggu dua ni pun aku rasa lapang dada sbb DS tak kacau aku sgt bila dia ada kat office...mungkin sbb aku buat kerja aku ikut mcm mana yg dia nak...walaupun kerja dia dok suh aku menukar system filing...satu yg aku dpt rasakan bahawa bos2 ni mmg akan sentiasa nak kita buat lebih baik...bila dia tgk dah baik n memenuhi kehendak dia...mula la fikiran dia create menda2 baru nak suh buat...jd aku buat sajer selagi aku termampu.....


arini aku agak terkejut bila org pertama yg sgt pandang rendah kat aku masa 1st day aku kerja , dtg n berbisik kat aku...menda yg dia bisikkan aku tak pasti sgt sbb dia dtg dr arah belakang aku n terus bisik...jd masa tu tumpuan aku kat surat yg nak dibuat jd aku kurang dgr menda dia ckp...satu yg buat aku terkejut tu sbbnya dia seolah2 tak pernah membulik aku dulu....takper la aku terima bila org dah baik...biarlah yg lepas tu lepas....

harapnya DS akan terus tak mengganggu aku selain dr pada projek2 yg aku handle....aku rasa semakin dapt rentak kehidupan semula...aku selalu berdoa panjanglah rezeki aku kat sini demi utk anak2 sedara aku....moga aku dpt memenuhi apa yg mereka inginkan mcm dulu2...walaupun aku masih mampu tp tak semewah dulu...seandainya aku kekal di WFC ni tanpa tekanan dr pada DS aku akan dpt memberi layanan yg seperti dulu pada derang...itu sajer yg sgt2 aku harapkan...bila ingatkan anak2 sedara aku tulah yg buat aku ttp cekalkan hati di WFC...ikutkan dr awal mmg lama dah aku nak cabut....

doa2 DS tak beri aku tekanan mcmana kat org2 lain...AMinnnnnnn...






No comments: