Saturday, June 12, 2010

sombong


minggu ni 2-3 org yg ckp aku ni dah sombong...ntahla susah nak ckp...aku yg sombong atau derang yg rasa sesuatu dan cuba mengelakkan diri dari terbertemu dgn aku atau berhubung dgn aku....

rasanya aku ni jenis yg suka sgt bertanya kabar kenalan kalo dah agak lama gak tak bertemu...tp derang yg sll menyepikan diri seolah aku ni yg menganggu derang...jd salah ke bila aku melatih diri aku dari tidak terus menyibuk tanya kabar derang....?

alih2 aku juga yg sering dikatakan sudah jd sombong....biarlah...mungkin dgn cara tu derang dpt menenangkan hati derang dan juga dpt mengurangkan perasaan yg tidak enak derang pada aku....rasanya mereka yg dah kenal aku tak kira secara peribadi atau di alam maya ni mesti sudah dpt membaca perangai sebenar aku....tp masih gak aku yg di kata sombong...?

biarkanlah mereka dgn apa yg mereka fikir aku tak ada kuasa utk merubah apa saja pandagan dan kehendak org yg nak berckp atau menuduh aku....aku tetaplah aku....mereka yg masih sudi berbalas kabar dgn aku aku terima yg dah tak sudi lg dan menuduh aku yg sombong biarkanlah...malahan aku mintak maaf kalo sikap aku selama ni yg buat derang pk aku sombong.....






No comments: