Sunday, October 24, 2010

Lari....


akhirnya...ku tamatkan juga khidmat ku di situ....hmmm...pasti ada yg berpuashati...namun aku juga teramat rasa bahagia dan tenang jiwa....

mmg rezeki ku tak panjang disitu...biarlah mereka kata spai bila aku harus lari...yg pasti aku akan terus lari selagi aku mampu berlari....aku khuatir dgn diriku sendiri...maka lebih baik aku lari dari aku terus terjerumus ke lembah yang aku bimbang tak mungkin akan dapat aku keluar lagi....Tuhan masih mengasihi aku...diberi aku kekuatan utk terus lari dan lari....

mungkin ini sudah takdir diriku...namun aku pasti setiap kejadian itu pastu ada rahsia disebaliknya....aku harus jalani semuanya dgn ketabahan....rezeki itu ada dimana2...setiap yg jadi itu pasti ada rahsianya....biarlah akan aku terus menjalani kehidupan ini dengan caraku...itu yg membuatkan aku bahagia...biarlah aku susah sekalipun yg penting aku tidak meminta2...aku tidak mengambil jalan mudah utk aku hidup mewah....aku bersyukur dgn segala kurnian Tuhan...atas ehsanNYA juga aku masih bernyawa dibumi ini....

biarlah aku lari selagi aku terdaya....yang pentingnya aku masih mampu menjadi diriku....aku masih mampu mempertahankan apa yg selama ni ku pertahankan...biarlah walau aku harus hidup sendirian.....Andai Itu TakdirNYA.....








No comments: