Sunday, June 12, 2011

12 June, 2011


detik 12am 12hb June, 2011, org pertama yg call semestinyalah satu2nya abg kandung yg ku miliki didunia dan diakhirat...disusuli satu2nya adik lelaki yg ku miliki dan seorang teman yg hampir setahun ini sentiasa ada bila ku memerlukan....dan satu2nya teman yg ku percaya saat dan tika ini....

setahun lagi ku menambah usia...semakin aku berusia dan semakin aku tercabar dgn pancaroba kehidupan...semoga aku terus diberikan kesabaran, ketabahan dan kekuatan utk menghadapi segala-galanya....AMinnnnn....

bersyukur aku ke pada Mu tuhan...kerna masih meminjamkan aku nafas utk terus berkelana di bumiMu ini....moga kehadiran tahun2 akan datang menambahkan kekuatan dan ketabahan juga kesabaran ku utk mengharungi segala sepak terajang kehidupan yg semakin hari semakin mencabar.....

terima kasih pada yg mengirimkan ucapan dan doa2...semoga segala doa kalian diperkenankan...semoga ku dipertemukan dgn seseorang yg dpt ku jadikan tempat bergantung hidup dan membimbingku menuju keredhaanMu.....Aminnnnn....




No comments: