Thursday, February 15, 2007

arini jumpa sorang lagi boss lama aku....dia kami kat ofis semer panggil Bapak...mmg lagaknya pun mcm seorang bapak...masa blom jd boss aku dulu dia suka sungguh dgn sangul aku...sbb masa tu aku blom pakai tudung...s'pai aku dah pakai tudung pun dia mesti akan tanya rambut aku dah sepanjang mana.....dia mmg suka dgn rambut aku...memula aku risau gak dulu tp bila dah kenal dia siapa tak risau lagi...dia mmg selayaknya digelar bapak...sehingga ke hari ini sifat ambil berat dia tak kurang pada kami yg pernah dikenalinya di sini....td jumpa kejap ajer tak sempat sembang sbb dia kurang sihat...nnt bebila dia senang dia kata akan hubungi aku dan dia nak sembang2....aku tahu sbb aper yg dia nak sembang dgn aku tu....bertahun gak aku jd staff dia jd dia mmg tahu bnyk kisah peribadi aku dan tak mustahil kalo dia nak tahu kisah sebenarnya dr mulut aku sendiri...td dia sempat ckp sbb aku pernah jd staff dia jd dia masih ambil berat ttg aku walaupun jarang2 jumpa...sbb memasing sibuk dgn hidup sendiri tambahan dia skrg ni dah sibuk melayan cucu2 dan berjalan keluar negara makan angin...syok jd dia....




No comments: