Wednesday, January 02, 2008

2008

hmmm....bermulanya tahun 2008...aku sebenarnya kerinduan pada teman2 yg selama ini sentiasa mengisi segala kekosongan...tp apakan daya mungkin hanya aku yg merasa...aku yg mungkin terlalu bnyk masa utk mengenang semua mereka, sedangkan ingatan mereka padaku mungkin langsung tidak pernah singgah...

mereka semuanya semakin menjauh dr aku...mungkin ini adalah kerana sikap aku juga...betul juga ada yg mengatakan teman yg baik pasti akan diingati teman2 lainnya...teman yg seperti aku mmg membuat teman2 semakin menjauh...aku paham erti kesibukan tp yg paling nyata bukan sajer kesibukan yg menjadi penghalang tp juga kerana aku bukan teman yg disenang maka aku semakin dipinggirkan...

aku harus pasrah Andai Itu TakdirNYA...aku sedar aku mmg insan yg serba serbinya kekurangan dan tidak seharusnya mengharapkan apa2 jua pun dr teman2 sekalipun seimbas ingatan...mengingat aku pasti akan menyakitkan dan membangkitkan kebencian...

biarlah rindu ini aku simpan...kerana aku yg merasanya...cuma hanya doa yg mampu ku titipkan dr kejauhan agar kalian semua beroleh kebahagian...aku teman yg tak membawa aper2 erti dlm hidup kalian mengenangku hanya akan membosankan...

terima kasih kerana selama ini masih sudi berteman walau aku suka menyakitkan...

No comments: