Monday, October 26, 2009

besday ke 32....

smlm merupakan besday seorang kwn yg sblom ini bnyk saya kongsi segala kisah suka duka kehidupan saya....skrg ni masa semakin tidak dpt diperuntukkan bagi meluahkan segalanya pada dia....kehidupan baru saya kali ni mmg bnyk menuntut kesabaran saya dan bnyk menuntut waktu utk saya menunggu....

selamat panjang umur teman..moga semua yg terbaik menjadi milikmu dunia dan akhirat....semoga kebahagian sentiasa mengiringi hidupmu walau dimana sajer berada....

terlalu bnyk kisah kalo nak diupdatekan...tak tau berapa lama kita akan online mcm dedulu kalo nak cerita semua....buat masa ni saya sentiasa berkejar dgn masa....waktu terlalu cemburu dan ada waktunya saya terlupa utk menghubungi satu2nya permata hati saya....

selamat ulang tahun teman...your not getting older, your getting better....saya tak lupa besday kwn saya tu, cuma tak berkesempatan nak menulis disini...rumah saya masih blom sempurna segalanya....segala peralatan kesayangan saya masih blom dpt berada bersama-sama saya...kerna lg sebulan dua saya akan berpindah ke rumah yg mungkin saya tak akan kemana-mana lg...jd saya menunggu waktu itu baru semuanya akan sentiasa berada disamping saya.....







No comments: