Tuesday, October 20, 2009

papadom

ahad lepas bawak mohd taufek tgk citer papadom....mmg la citer tu lawak tp terselit satu peringatan kepada anak2...dlm citer tu memberikan pengajaran kepada anak2 yg kasih sayang ibubapa bukanlah satu kongkongan...bagaimana kasih sorang ayah yg sanggup lakukan apa sajer untuk anak2 tercinta...

tp dalam pada tu saya terfikir juga elok kalo citer tu ditonton dek papa...biar dia tahu yang kasih sayang harus ditunjukkan...walau dlm ada lawak tp hati saya sayu...terutama bila tgk taufek...sbb dlm citer tu ditunjukan betapa ayah dan ibu menyayangi anak2...tp mohd taufek tak pernah merasakan semua tu...dia ada papa tanpa mama...ada mama tanpa papa...waktu untuk bersama-sama dgn kedua2 mama dan papa semakin tak ader...

walaupun mcmtu saya bersyukur saya masih ada masa untuk dihabiskan dgn taufek...dah 2 minggu berturut saya bawa dia kluar jenjalan dan ikut sajer mana dia nak pegi n nak beli...waktu dgn taufek saya ketepikan segala urusan peribadi saya...waktu dgn taufek hanya ditumpukan pada dia...saya tak tau spai bila saya masih ada masa tu...sbb tu sebaiknya skrg ni akan saya cuba habiskan dgn dia....

taufek untung dan bernasib baik dapat sorang papa yg ada segala2nya...tp nasib tak meyebelahi dia utk dpt kasih sayang...masuk minggu ni dah 2 minggu taufek ditinggalkan papa hanya dgn org gaji dan bodyguard....kasihan anak tu....

doakan ma ya sayang...moga ma dpt berikan taufek sorang lelaki yg mampu menyayangi taufek...ma dah cerita segalanya pasal taufek dgn dia...InsyaAllah moga apa yg sedang ma lalui ni akan berakhir dgn kebahagian buat kita semua...Aminnnnn....


No comments: