Monday, April 12, 2010

hmmmm

nak cerita kat org nnt jd mcm mengata lak...sudahnya tuleh kat sini jer la....

aku tak tahu apalah nasibnya sejak aku kenal dk...skrg aku dah tak kerja dgn dk...tp pekerja2 dk skrg ni masih terus berhubungan dgn aku...kadang2 mcmlah aku ni ada share dlm company dk...susah2 derang cari aku...hmmmmm....

tak tlg aku kesian gak....nak tlg aku tak nmpk kat mana faedahnya pada aku...aku tahu adalah nnt ganjarannya tlg org susah...tp aku mcm dah kurang yakin nak baik2 sgt dgn org...sejak terjadi mcm2 hal akibat dr sikap baik aku pada org...nasibla pada org2 yg selepas ini sbb derang tak akan dpt aku yg dulu lg...walau aku tak buang semuanya...tp kepercayaan aku pada org sudah semakin tipis....

aku tahu rasanya bila kita didalam kesempitan...aku dah pernah alaminya dulu...jd perasaan u aku sgt paham...tp aku sedih bila kesusahan aku tak ader yg nak paham melainkan mak, abg dan adik...derang jer yg aku percaya....derang jer yg akan bantu aku bila aku kesusahan...atas dasar itu aku jd malas nak bantu org, walaupun aku kesian....salah ke sikap aku ???

aku serik sejak brg2 aku diamik tanpa izin dan tak dikembalikan spai ni dan aku serik deposit sewa aku pun spai ni tak dikembalikan pada aku dan aku serik bila penat lelahku tidak dihargai dan gaji ku tidak dijelaskan spai hari ini....semua itu buat aku jd aku yg hari ini....

nasiblah sesiapa yg mengenali aku selepas ini tidak akan nmpk aku seperti yg dulu lg....keadaan mengajar aku....aku mampu utk membantu...tp aku serik kerna mereka itu didalam golongan org yg dulu mempermainkan keringat dan hasil usaha ku....




No comments: