Thursday, April 15, 2010

malu

teruji sunggguh kesabaran aku lately ni....tmpt kija baru pun aku terjumpa manusia yg pangainya mengalahkan org zaman batu....

aku berterima kasih dan bersyukur yg tak terhingga bila darah yg mengalir dlm tubuh badan aku ni adalah berasal dr makayah aku....derang mmg cukup baik mendidik aku dan penuh dgn kehalusan dan kelembutan....sehingga spai dah setua ini aku teramat malu utk nak berckp menda2 yg kotor dikalayak ramai atau lebih tepat cara terbuka....

aku rasa sgt memalukan bila pompuan dgn suara yg tinggi bercerita menda dalam kain....pulak tu yg bercerita tu berstatus ibu tunggal....tak salahlah bila sesetgh masyarakat suka mengata pada org2 yg berstatus mcmtu...walaupun tak semua ibu2 tunggal atau janda2 yg bersikap mcmtu...sbb nila setitik rosak susu sebelanga....




No comments: