Sunday, April 04, 2010

what u give, u get back.....

what u give u get back....itu jer yg mampu aku kata....

pagi isnin 29hb March, 2010....terkejut gak aku bila tetiba budak tu datang mintak maaf kat aku...sangka aku lady bos dah warning dia....tp ntah la juga sbb aku mmg dah tak ambik pusing persoalan itu...mungkin juga sbb kwn aku yg sorang tu ckp kat dia...biarkan la....aku dah maafkan budak tu...selainnya biar Tuhan saja yg membalasnya....

mmg la awalnya aku sedih juga bila aku disangka merampas kedudukan org lain...tp bila menyedari yg aku diberi tugas itu sbb mungkin bos yakin dgn kemampuan aku makanya kenapa aku nak ragu?

Alhamdulillah...sepanjang minggu ni aku mampu melaksanakan tugas aku...takat ni aku tak dpt komplen dr big bos n my lady bos...makanya aku anggap kerja2 aku sempurna....petang sabtu ni td aku dpt satu tugas baru...moga2 aku dpt melaksanakannya sebagaimana tugas yg pertama....

bos yakin dgn kemampuan aku jd aku harus membuktikannya...aku mahu jd aku yg dulu...aku yg penuh dgn cita2 dan berusaha semampunya...InsyaAllah...aku akan buktikan....aku masih ada 2 bln utk membuktikan segalanya....






No comments: