Saturday, October 26, 2013

*~* Kerana Kamu Cuma Satu *~*




kerana kamu cuma satu...ya! kamu satu-satunya lelaki yang lebih muda aku terpaut hati...sehingga ku rasakan hidup menjadi huru hara...sebulan lamanya kekacauan jiwa itu benar-benar amat mengganggu urusan seharianku...terlalu banyak aku menangisinya...mengapa itu yang melanda diriku..?

akhirnya aku yakin..semua ini dugaan dr Allah buat aku utk kesekiankalinya...ujian dalam aku mencari kasih dan sayang...perasaan yang hampir setahun ku pendamkan...akhirnya terluah hanya cuma kerana dia menyatakan dia bermimpikan aku..?hmmmm...sesungguhnya aku akui sahaja aku yang sebenarnya terlalui ingin mengasihi sehingga terluahkan segalanya.....


kini aku bersyukur...aku semakin hampir memiliki diriku yang dulu...akhirnya dapat juga ku tamatkan kekacauan jiwa ini....

kini aku akan terus mendoakan dia...kerana sesungguhnya memang aku kasihkan dia...demi kasih ini, aku mahu lihat dia bahagia...setelah mendengar kisah silamnya yang menderanya sehingga kini, aku berjanji untuk menemaninya sehingga dia mencapai bahagianya...walau aku bukan sebahagian dr senyum tawanya kelak...aku pasti akan meneruskan langkahku...pasti ada bahagia ku juga nanti....mungkin di sana saja.....

kasih ini tak pernah aku kesalkan..kerana sesungguhnya aku benar-benar cinta....






No comments: