Sunday, October 13, 2013

Lafaz Kasmaran

http://youtu.be/jwxdMFHpi4c

Lafaz Kasmaran

lafaz apakah ini.. untuk memulakan cinta.. setelah diterjadi, gelora dibirai hati... tak mampuku serlahkan.. segala yg tersirat... hanya rindu terasa, mungkinkah aku.. gapai kasih..dimasa nanti..
walau ranjau berduri, aku pasti menempuh jua keranamu.. tiada yg lain yang bisa membuka hatiku.. malam berlabuh sepi..andai engkau menjelma disisi bersamaku mengarapkan rindu yang ada dimindaku....
mungkinkah kau mengerti, gelisah hatiku yang dilanda kasmaranmu, dipertemuan segenting ini andainya kau tahu..siksanya merindu... pasti engkau jua...sepertiku.....
lafaz apakah nanti untuk memulakan cinta hanya rindu terasa mungkinkah aku gapai kasi dimasa nanti.....

"keranamu....tiada yang lain yang bisa membuka hatiku.."
bait lirik itu benar2 meluruhkan rasa hati...sesungguhnya aku sendiri semakin tidak memahami, mengapa lorong ini jua yang aku tempuhi...Allah maha mengetahui segalanya dan setiap yang diaturkanNYA itu pasti ada rahsia disebaliknya... Ya Allah..aku redha dengan setiap dugaan yang engkau berikan...berikanlah aku pahala atas redha ini dan Kau bantulah aku untuk terus tabah menjalaninya..kerana setiap yang sudah Engkau suratkan itu pasti ada rahsia yang tersirat...Andai Ini Takdirnya.....

No comments: