Friday, June 16, 2006

citer semalam.....

nak gelak pulak bila aku ingat smlm pepagi aku dah warning Ros siapkan report yg aku nak sbb aku nak masukkan dalam paper untuk board meeting.....aku tunggu report dr Ros ajer lagi masa tu....aku siap ckp kat dia dia jgn balik pukul 5 ptg smlm kalo report tu dia tak siap....anak dia nnt aku yg akan ambik dr babysitter dia....hehehe....mmg aku ckp dalam gurau2 tp sebenarnya aku mmg serius aku tak nak kena kejar dgn PA GM....


so ari smlm aku mmg bz nak menyiapkan paper board meeting tu....petang dgn tak pepasal boss pendek aku tu komplen aku tak borak sgt dgn dia ari smlm tu sbb marah kat dia ke....tak ader maknanya aku nak memarah kat org lak....melainkan dia mmg ader wat menda tak betul kat aku sbb tu dia rasa mcm bersalah....so tepuk dada tanya selera....yang pasti aku mmg kurang berckp dgn dia dr hari jumaat minggu lepas lagi....sbb aku mmg terasa dgn soklan yg dia utarakan dan aku mmg dah menjawab soklan tu dgn bahasa yg lembut tp tajam....sendiri mau ingat....


balik umah petang aku mcm biasa akan melawat kat tempat aku borak-borak selalu tu....cuma petang td aku tak pegi kat tempat kesayangan aku tu...mlm smlm lepas pukul 10 ajer aku masuk sekejap tgk aper yg ader kat situ....terasa sunyi kat situ dan aku rindu suasana meriah kat situ mcm dulu-dulu.....

No comments: