Sunday, January 21, 2007

hmmm...

hmmm....mcm mana nak mulakan ni ekkk...rasa mcm bnyk nak tulis...tp tak terluah pulak dgn kata-kata....hari ni mcm biasa ader sikit-sikit masa tu jenguk gak umah oren....arini tak mcm smlm mungkin kes lewat mlm smlm buat jd slow sikit kat umah oren tu...tp tak aper la dah biasa keadaan umah oren mcm tu...kadang meriah kadang aku sorang-sorang ajer...aper2 pun umah oren tak akan aku biarkan sunyi sepi melainkan aku ader hal yg tak dapat dielakkan dgn berat hati aku terpaksa biarkan umah oren sepi....

sebenarnya mood pun kurang gak nak sembang2 mcm selalu tu arini...Yang saya rasa aper yg Yang rasa...walaupun saya tak tau keadaan sebenarnya camner...tp saya rasa mesti ader sesuatu terjadikan Yang...?...aper-aper pun Yang I will be right here with u Yang....walau aper pun kedaan Yang...jemu kot Yang dgr ayat yg sama hari2, saya dah tak ader ayat lain nak sebut untuk mengambarkan kesediaan saya untuk sentiasa ader sekiranya Yang memerlukan teman....

aku mcm biasa wat kerja jahitan sehingga mata rasa penat dan nak tido....tu aktiviti harian aku, menda-menda tu ajer yg kadang-kadang buat aku leka dan bnyk membantu aku melupakan segala masalah yg melanda sblom ni yg teramat meninggalkan kesan didalam jiwa...kelukaan yg pertama aku rasa seumur hidup ni...tp tak guna nak menangisi semua tu...past is past...Life Must Go On....tima kasih kat Yang gak sbb kasi aku duduk kat umah oren...kadang2 kat umah oren gak buat aku leka dan lupa rasa derita...tahun ni nak masuk 2 tahun dah umah oren...aper nak buat ekk nnt nak celebrate umah oren 2 tahun....?hmmm....

syukur gak sepanjang 21 hari tahun 2007 ni semua berjalan lancar....moga sempena tahun baru Hijrah ni pun bawak lebih bnyk cahaya terang....



No comments: