Monday, January 22, 2007

pertama kali

pertama kali sejak sekian lama aku kat situ arini hati aku tersentuh sgt dgn satu posting tu...rasa mcm nak delete semua yg aku buat petang td...tak tau nape aku rasa mcm tu...tak boleh nak tahan rasa hati sudahnya aku singgah kejap ajer kat situ...aku tahu aku mmg tak berbakat dalam semua jenis seni pun...aku cuba-cuba ajer td sambil nak buang-buang masa tunggu senja...sambil nak layan mata dr tertido sbb mmg aku ngantuk sgt time tu...tak sangka lak jd camtu...aper yg tak betul agaknya arini buat aku jd mcm ni...penat sgt kejer pun tidaklah sbb semer berjalan lancar walaupun ader gak kelam kabut pagi td sikit...tp biasa la kalo ari isnin mmg mcm tu...tambahan hari ni hari pertama pemilik rumah baru tu nak mula ambik kunci...

hmmm...aper silap dgn ati aku arini...tak sangka pulak nak terasa mcm ni...pelan2 aku pujuk hati arap2 tidak akan berpanjangan...mcm nak nangis ajer aku rasa...something not right ni....

No comments: