Monday, April 14, 2008

Andai Itu TakdirNYA...

seminggu dua ni aku berkenalan dgn seorang duda...punya anak tiga...dr ceritanya tu mmg sungguh dia terkecewa...rumahtangganya hancur sekelip mata saat dia merasa berada dipunca bahagia...tak terduga dek dia badai melanda hancurkan semua....

hmmm...sebenarnya kisah kami sama...aku dulu pun merasa sgt bahagia disaat datang ribut melanda...mmg tak pernah terduga itu yg akan aku lalui...tp sudah itu takdirNYA terpaksa juga ku tempuh walau siksanya tak terhingga....

seronok bercerita walau hanya kat alam maya...ntah mengapa terasa meriah bila dia sibuk bercerita kisah anak2nya...untung gak sbb dia dpt hak menjaga anak2...mmg tak aku nafikan lately kalo cetir pasal anak2 ada satu kesayuan dlm dada...aper2 pun aku tumpang gembira melihat teman2 bahagia dgn anak2...mungkin satu hari aku juga akan dpt merasa perasaan yg sama...lately mmg makin terasa betapa inginnya aku dgr tangisan anak2...mungkin faktor usia yg sebenarnya saat ini mmg sepatutnya aku dikeliling wajah2 comel saban hari...tp apakan daya...Andai Itu takdirNYA....






No comments: