Saturday, April 26, 2008

sori rieta...

ieta...sori sbb aku tak dpt nak seceria hari2 dulu...aku sebenarnya benar2 terluka bila tgk gamba yg ieta forwardkan td...luka yg dah tinggal parut tu terkoyak semula...mungkin juga dgn keadaan perasaan aku yg tidak stabil...tak pernah aku jd mcm tu kalo tgk gamba2 dulu...tp gamba yg satu tu td membuat airmata aku menitis....


aku tahu ieta tak sengaja dan menguriskan hati aku...sbb selama ini mmg aku tak terguris bila ada kisah2 kelukaan aku kita ungkit bersama...tp gamba tu sgt2 menyakitkan perasaan aku harini...aku jd malu dgn diri sendiri sbb terasa betapa selama ini aku tak pernah nampak kepalsuan dlm ikatan kami...rupa2nya aku yg buta...bukan buta dek kasih sayang dia tp buta dek kesetiaan aku yg meraja...buta dek prinsip aku yg selagi dlm ikatan aku tak akan menyimpan perasangka sekalipun ada aku nampak kepincangan di mana2...aku cuba butakan mata dan tanam dlm diri seandainya itu sesuatu yg buruk tak akan dpt disimpan lama...dan akhirnya beginilah aku sudahnya...



sori ieta...aku tak dpt mengawal perasaan aku hari ini...kekesalan mengingati segala kepalsuan silam buat aku benar2 menangis kepiluan...tak pernah aku jd mcm ini sejak sekian lamanya...bertahun2 sudah berlalu...aku sudah dpt melupakan dan menerima segala takdir yg ditetapkan....tp gamba tu bebenar2 membuat parut luka ku berdarah...



aku tak menyalahkan sesiapa....hari ini perasaanku yg kalian lihat gagah bebenar runtuh! aku kalah dgn perasaan aku hari ini...aku perlu menambah ketabahan dan kesabaran....aku insan lemah mmg ada waktu dan ketika aku akan menjadi seperti hari ini....maafkan aku....






No comments: