Saturday, June 27, 2009

alih angin

skrg ni saya tgh merancang utk beralih angin...moga2 permohonan saya utk ditukarkan ke KT diterima memandangkan ada kekosongan kat sana....saya nak bertukar angin kali ni...rasa dah tak sanggup nak hidup di kota metropolitan....mungkin juga ada sinar yg lebih cerah lagi menanti saya di tanah KT...minggu depan sebaik bos saya blk dr KT saya nak jumpa n bincang dgn dia...

maka itu dgn rasminya juga saya menolak utk di lantik sebagai warden asrama perempuan...memandangkan tanggungjawab warden tu amatlah berat n disamping tugas2an yg sedia ada ini perlu juga saya laksanakan...bimbang nnt saya tak punya masa utk diri sendiri...saya masih menaruh harapan selagi bernyawa utk membina sebuah kluarga yang punya anak2 penyerinya suatu hari nnt....

sebagai manusia biasa saya tak pernah berhenti berharap...yg mampu saya lakukan hanyalah berdoa dan berusaha memperbaiki diri agar apa yg saya impikan akan menjadi nyata....

sebenarnya jauh di lubuk hati saya permohonan bertukar ke KT ada bertujuan utk mendekatkan diri dgn taufik...dia ttp di tangga teratas dlm hati saya dlm apa sajer keputusan yg saya buat...dr KT agak dekat utk saya berulang melawat taufik n saya nak berusaha memujuk penyimpan mohor besar raja2 utk memberi keizinan kepada saya utk memeilhari taufik sementara masih bernyawa...saya dlm usaha utk mebodek penyimpan mohor besar raja2 tu utk membenarkan taufik belajar di International school yg saya bertugas skrg ni, memandangkan sekolah tu ada di KT...penyimpan mohor besar raja2 nak melawat pun tak jauh n saya nak anta taufik utk melawat dia pun tak jauh...yg penting saya dpt sentiasa ada dgn mohd taufik...

moga apa yg saya impikan ini menjadi nyata...AMINNNN.....









No comments: