Monday, June 22, 2009

kerja baru

dah nak masuk 2 minggu saya ditempat kerja baru...dirumah baru dan berkawan dgn kawan2 baru....semuanya lebih tu dari saya walaupun saya sendiri tidak la semuda mana...tidak terlalu sukar utk saya memulakan kerja di tmpt baru ni...

mlm smlm saya menerima pesanan ringkas yg berbunyi 'kak...xxx ada msg akak dak...dia tau dak akak tak jd kawin..?'...hmmm..terdiam saya seketika sblom menjawabnya...mungkinkah apa yg selama ini ada didalam fikiran saya benar...?seandainya begitu saya mendoakan kebahagian mereka...dan dgn itu saya meninggalkan pesan pada seorang teman rapat...apa yg kita bincangkan dulu tidak mungkin akan menjadi nyata...terima kasih atas tips2 yg diberikan...

saya skrg ni tgh menumpukan sepenuh perhatian terhadap kerja baru...setakat hari ini tiada sebarang masalah yg saya hadapi....InsyaAllah saya akan bertahan disini selagi rezeki saya di sini....












No comments: