Wednesday, September 30, 2009

langit tak selalu cerah, mendung tak bermakna hujan

hmmm....2 mlm lepas henpon saya buat hal...ntah aper sbb tetiba dia mati n tak dpt nak dihidupkan lagi...spai hari ni tepon tu langsung mcm dah arwah...maklum jer la dah dekat 5thn saya pakai henpon yg sama tanpa diganti....

mlm tu juga saya dah kol mereka yg dpt membantu saya....sorang jer yg dah anta tepon kat saya n saya masih menunggu sorang lg sbb dia dah janji akan gantikan tepon saya...walaupun jauh disudut hati saya tak mengharapkannya sgt.....

tetiba pagi td saya dikejutkan pulak dgn satu kes yg sgt2 menggugat keselamatan kami....dengan sesegeranya kami pergi buat report police....mungkin lelaki tu dah bnyk kali mencuba utk mecerobohi bilik kami...nasib baik masa dia masuk saya takder dlm bilik...tp malang bg 2 lagi adik yg duduk dgn saya...lelaki tu dah sempat berdiri bebetul sebelah katil dia yg sedang tido...tak tau apa yg dah sempat lelaki tu buat...sbb lelaki tu masuk mmg bukan bertujuan nak mencuri...

td masa buat report kebnykkan polis kat balai pun kata lelaki tu mmg ada niat lain..kalo nak mencuri mesti dia dah kebas segala barang yg ada...tp malangnya service provider yg kami sertai ini kata kami dah buat tindakan yg salah dgn mereport kejadian tu pada polis...tak tau apa yg sebenarnya derang ni fikir....yg penting kami dah buat report demi keselamatan kami...

hmmmm...tak tau aper nak fikir sebenarnya....biarkanlah apa yg ada dihati saya ni saya simpan sendiri selagi saya mampu....terlalu bnyk dlm fikiran sehingga saya tak tahu mcmana nak meluahkannya...biarlah waktu yg menentukan....









No comments: