Wednesday, November 11, 2009

keliru

betapa jiwa ini dalam kekeliruan...moga tuhan berikan aku jalannya...berikan aku kesabaran untuk melalu detik ini utk seketika lagi...semoga aku masih sempat bersabar melaluinya...sekali lagi aku diuji dgn sesuatu yang terasanya tidak mampu ku tanggung seandainya aku masih terus memikirkannya...

bukan hendak menyalahkan takdir diri tp aku semakin lelah bila terusan juga diri ini diuji...semoga aku punya sedikit lagi baki kekuatan untuk meneruskan detik ini sehingga pada waktu yg telah aku tetapkan dalm hati ini....

mengapa ini sekali lagi harus terjadi pada diri aku...sesungguhnya seikhlas dan sejujurnya aku hanya mahu mencari rezeki untuk meneruskan sisa-sisa kehidupanku....mengapa ini yg perlu aku lalui...Ya Allah...semoga kau sentiasa bersamaku memberikan aku kekuatan utk melaluinya...

doaku hanya satu..Ya Allah berikan aku jalannya...agar diri ini tidak lagi terus dibelenggu begini...berikan aku petunjuk Mu Ya Allah....kekeliruan ini membuat minda ku kelelahan dan tubuh ini seolah tak lagi mampu menahannya....tp demi sebuah kehidupan aku harus meneruskannya...

kesilapankah bila aku memilih pekerjaan ini atau sebenarnya ada suatu yg tersembunyi...?ataukah keghairahan ku mencari kerja sehingga memudahkan manusia mempermainkan aku...?dimana harus ku cari segala jawapannya...?

semoga aku masih mampu bersabar utk sebulan ini...semoga segala kekusutan dan kekeliruan ini akan berakhir hendaknya...aku sgt mengharapkan sinar 2010 membawa harapan yg cerah dan segala mendung ini akan berlalu terkubur bersama waktu....

semoga Tuhan sentiasa bersamaku...Aminnnnn




2 comments:

adk mimi said...

akak, jgn la sdih yer. . . sbr tau. . .

puteri said...

InsyaAllah...selagi mampu mmg akak akan sabar....thanks ya adik mimi...mcm kenai jer sape...hehehe