Wednesday, December 09, 2009

AL-FATIHAH

Al-Fatihah buat arwah kak han...semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan mereka yang beriman....Aminnnnn....

terkejut sungguh saya masa dpt berita perginya kak han ke pangkuan Yang Maha Esa...tp ajal maut semuanya ditangan Tuhan mmg tak akan terjangkakan dek kita...saya hanya smpt meyedekahkan Al-Fatihah buat kak han...mmg saya nak sgt pegi melawat tp apakan daya saya tak berkesempatan...tak tau la kenapa bos saya ni dengki sgt nak pegi melawat pun tak kasi...

teringat semua kenangan saya bersama kak han...mmg kami rapat , memandangkan En. Zainol adalah bekas bos saya...mcm2 cerita akan kami kongsi setiap kali kami berkesempatan bertemu...paling saya ingat semasa dlm perjalanan kami ke Perth...sepanjang dlm penerbagan kak han dgn saya bersembang mcm2 cerita...di Perth juga kami sgt rapat, termasuk dgn anak2nya sekali...seolah2 kami satu keluarga...segar ingatan tu diminda saya saat ini...

sakit juga hati saya bila dk tak izinkan saya pegi melawat...saya tau aper yg ada dlm fikiran dk...hmmmm...







No comments: