Tuesday, December 01, 2009

impian ke utara....

since smlm saya rasa mcm ada satu keceriaan dlm perasaan saya...tak tau mcmana nak digambarkan dan tak tau apa punca segalanya...yg nyata saya tak rasa tertekan dgn segala bebanan kerja dan terasa lapang dalam dada...ntahlah apa yg membuat saya rasa mcmtu...

perasaan teruja nak ke utara makin terasa tp takut utk saya zahirkan sbb bimbang nnt kecewa...teruja nak jumpa adik2 dan kwn2 yg dah sememangnya lama tak saya temu...walaupun perkenalan antara kami terjadi melalui alam maya, yg nyata bila semuanya sudah bertentang mata kami mampu menjadi satu kumpulan kenalan yg sgt mesra dan rapat....perjalanan ke utara kali ni disbbkan salah seorang dr adik2 saya mendirikan rumahtangga...tp kesempatan tu kami nak gunakan utk bertemu dgn kenalan2 di sebelah sana...dah tergambar betapa meriahnya kami berkongsi segala cerita yg mmg dah lama tak dikongsikan bersama....

harini juga genaplah usia satu2nya jantung hati saya 12thn....sudah jd anak teruna...smlm saya dh ckp papa dia sudah punya sorang anak teruna...makanya papa kena semakin berhati2 dlm apa juga yg dia buat sbb bimbang itu bakal menjadi contoh dan ikutan pada taufek...moga anak teruna saya itu membesar jd manusia berguna...

saya tahu kenapa saya tak dpt nak menzahirkan perasaan teruja saya nak ke utara, sbbnya nnt ada orang yg fikir saya ke sana kerana ada sesuatu yg menanti saya disana...sebenarnya saya mengambil peluang ke utara utk berehat setelah sekian lama dan bermcm2 yg terjadi dlm hidup saya...kesempatan ini adalah yg terbaik utk saya merehatkan minda saya....perjalanan jauh sudah dpt saya biasakan dgn diri memandangkan mmg lately saya kerap outstation....

moga impian saya utk bersama kwn2 diutara tidak akan terganggu dek satu2nya bos saya ni....smlm dia dah kata nak tahu sedetialnya urusan sebenar saya ke utara...hmmm...disamping jgnlah dia buat perancang utk ke KK dlm minggu ni juga...tp semuanya berkemungkinan sbb dia mmg kurang senang bila saya memohon kebenaran utk ke utara....moga semuanya itu hanya mainan perasaan saya...AMinnnnn....





No comments: