Tuesday, December 08, 2009

hmmm....

impian saya nak ke utara termusnah akhirnya...tp saya tercampak ke tmpt yg saya tak pernah jejaki sblom ini...menarik juga pengalaman kat sana memandangkan tmpt tu pun pertamakalinya saya lawat...

asalnya perjalanan saya hanya ke Miri sbb ada meeting dgn Petronas...mmg bnyk pengalaman baru saya dpt sejak saya menjadi anggota syarikat baru ni...sebaik dgr nama saya diajukan supaya hadiri meeting dgn Petronas di Lutong Sarawak buat mata saya terbuntang, bkn sbb tmpt tu blom pernah saya pegi tp disbbkan meeting yg perlu dihadiri tidak saya tahu ujung pangkal ceritanya...namun pengalaman disana dan meeting yg jd mcm hanya perbincangan kaum wanita tu habis dlm tak spai 1/2jam...selebihnya waktu hampir dua jam tu kami sembang mcm2 perkara...meriah suasana...

memandangkan semer tiket ke kl habis kami ke kuching...ingatkan kat kuching ada tiket ke kl...sama juga..sudahnya kami tersadar di kuching...secara tak langsung kami dpt bercuti ke kuching...dpt mengenali org kuching...semuanya jd secara tidak langsung...walaupun di kuching sebenarnya masih juga didalam kerja tp yg utama kami dpt melihat tmpt org...saya dgn DH menggunakan kesempatan itu utk merehatkan diri kami dan minda kami...tak sengaja terjadinya percutian diantara kami DH, DK dan saya....meriah dpt layanan mesra org sana, tambahan pulak org sana mmg mengenali DK...

terasa juga sedih bila impian ke utara termusnah...tak dpt jumpa kwn2 semcm yg saya impikan...tuntutan kerja memerlukan saya berkorban bnyk perkara dlm hidup saya...tp susah nak dikata, kerna hati saya tak merasa terdera...walaupun smlm teruk juga saya kena dgn DK disbbkan staff2 yg dibawah selian saya di pantai timur melakukan kesilapan...sebenarnya saya tahu apa maksud disebalik kemarahan DK smlm...mmg saya dah jangka dan mmg saya sengaja buat DK marah...


No comments: