Wednesday, December 30, 2009

dendam....

hmmmm...nilah perkataan dk utk menyelesaikan segala perang dingin dia dgn saya...dk lancarkan perang dingin secara rasmi sejak balik dr Kuching...kata dk semer yg terjadi selepas blk dr kuching adalah sbb dendam....

segala maki hamun dan semua angin puting beliung yg tak menentu dk buat selama ni kerna dendam yg dia pendam...dendam n sakit hati yg dia rasa dr apa yg terjadi di kuching...sebenarnya mmg niat saya nak buat dia sakit hati makanya mmg menjadilah apa yg saya niatkan....ternyata mmg dia amat2 sakit hati...than baru dia tahu saya juga ada hati dan perasaan...

tp satu yg saya rasa kurang senang sbbnya apa gunanya dk nak berdendam dan sakit hati pada saya atas apa yg terjadi dikuching...saya hanya menjawab panggilan dr rakan dan hanya berbual mesra dgn kakitangan dikuching...hanya disbbkan perkara tu yg buat dk hangin sepanjang bulan ini....isnin lepas baru selesai segalanya....baru dk berterus terang...

hmmm....tak tau saya nak kata aper...walaupun saya tau apa yg membuat dk berperasaan mcmtu...hakikatnya saya tidak mahu meneruskan apa yg sedang dk rancangkan...cuma saya tak berjumpa lg jalan terbaik utk saya menolak dk...saya tahu saya perlu menggunakan bnyk diplomasi dlm hal ni....

No comments: