Saturday, January 30, 2010

kapal layar....


akhirnya siap gak projek yg bertahun saya usahakan....ini adalah hadiah buat seorang teman...tp dah lama kami tak berhubungan...baru2 ni sebaik siap ajer projek ni saya ada hubungi dia ditmpt yg biasa kami berbual dan mmg selama ini disitulah kami saling mengenali sehingga kami menjadi sahabat yg teramat akrab....

kapal ini masih ttp hadiah saya buat dia....tp tak tau mcmana nak disampaikan...mungkin utk menunggu detik itu saya akan frame n gantungkan dibilik saya yg bakal akan siap dlm 3-4 bln lagi....saya letakkan disini dgn harapan satu hari andai sahabat saya tu punya masa mengunjungi daerah saya ini akan dia terlihat kapal yg mmg saya niatkan utk dihadiahkan buat dia....

moga2 nnt sahabat saya tu akan bg saya alamat utk saya postkan pada dia...seandainya tidak saya akan simpan buat kenangan saya pernah mengenali dia...

cantik tak hasilnya ni sesudah siap? soklan buat YGH..... :)




No comments: