Monday, January 04, 2010

2010

2010 semoga hadirnya memberikan sinar baru dan sebuah kehidupan yg lebih sempurna utk kami lalui dan merancang masa depan....

permulaan 2010 sehingga hari ini amat baik...mlm 2010 pertamakalinya saya sambut...sllnya saya dok umah bertemankan pc....inilah pertamakalinya saya kluar dan berhibur dgn teman2 pejabat termasuk dk....mlm tu saya nmpk kegembiraan dk yg teramat...namun saya bimbang semua tu dilakukan kerana hendak menutupi segala kegusaran hatinya...

mlm 2010 dimulakan dk dgn bacaan yasin dan mkn mlm dgn semua staff dr semua branch...namun ending mlm hanya dihabiskan dgn mereka yg jawatannya agak tinggi...saya kurang senang dgn cara itu sebenarnya, namun siapalah saya utk mengubah apa yg sudah ditetapkan....dlm diam saya berniat utk meraikan staff2 saya yg lain dlm sedikit waktu lg...

pertamakalinya saya blk awal pagi utk tahun baru...tak pernah terjadi dlm hidup saya selama ini....apapun saya ttp bersyukur sbb kami bknnya melakukan sesuatu yg kurang baik...semuanya masih terpelihara n masih dibawah normal....

nmpk sikit perubahan pada dk....mungkin dlm proses dia merancang sesuatu...











No comments: