Saturday, May 20, 2006

aku dan perasaan



aku menulis bukan kerana aper...sekadar untuk meluahkan aper yg aku rasa...tak aper tak siapa yg sudi membaca kerana ia mmg aku simpan untuk aku sendiri....dgn cara ini sekurang-kurangnya derita perasaan ini akan ader sedikit kekurangan....bukan aku tak mahu berkongsi dgn sesiapa...tp mereka juga ader hal sendiri yg mesti dan wajib diuruskan melebihi dr segala2 yg lain.....


hanya aku yg tau aper yg aku rasa mereka yg melihat hanya mampu memandang dgn penuh simpati...kadang kala simpati yg dihulurkan buat aku merasa semakin lemah dan tak berdaya...itu yg membuatkan aku ingin menyimpan segalanya sendirian...tp aku tak mampu membendung perasaan....aku perlukan seseorang untuk meluahkan derita ini....terasa ringan bebanan perasaan ni apabila dapat bercerita terutama kepada seseorang yang kita percaya...tp bila aku sendiri ia akan datang lagi dan membuat aku terus terusan memikirkan dimana jalan penyudahnya....aku telah tetap dgn aper yg aku katakan tetapi semua keputusan masih belum menampakkan bayangnya...aper lagi yg harus aku lakukan....?...perlukah aku terus berdiam diri atau melakukan sesuatu yang telah ku rangka hanya menunggu masa untuk dilaksanakan...?

~11.00pm~

No comments: