Saturday, May 27, 2006

hmmm....

hehehe...bukan tak semangat dah nak tulis kat sini...tak sempat la...2-3 arini mata cepat ajer mengantuk pastu penat sikit sbb boss makin mengada2 lak....kunon dia nak siapkan dokumen untuk dbkl tu pastu dia mengada malas lak dah last minit...bosan ajer nak layan tp buat gak la...dia tau aku bosan layan kerenah dia seminggu dua nih....lagi bosan ader ke nak tukar tepon aku ngan tepon dia suka sama suka...bnyk la cantik muka dia...jgn harap...tp mmg lemas sbb dia ari2 nak tgk tepon aku...ntah aper yg dia check kat dalam phone tu tak tau la....pastu kerja amik gamba org dgn phone tu....dia dah fenin kot boss aku tu....

mcm biasa td sempat gak aku ronda kat tempat kesayangan aku tu kejap...tgk aper yg ader kat situ ajer....kurang meriah sehari dua ni tempat tu....sedih pun ader gak kalo dok kat dalam tu...dah tak mcm dulu2....ntah tak tau la aku nak ckp camne...biarlah aku ajer yg tau aper rasanya....yg nyata aku mmg akan masuk gak kat situ walaupun sekali sehari selagi aku masih ader kesempatan masa....mmg aku rindu kemeriahan dulu dan kawan2 yg dulu sama2 memeriahkan suasana kat situ....

~1.43pm 27 May 2006~

No comments: