Sunday, December 17, 2006

siapa aku....

siapa aku

siapa aku untuk mengetahui segala gerakmu
siapa aku untuk kau kabarkan segala kisah hidupmu
siapa aku untuk merasa terluka dan kecewa
siapa aku untuk kau maklumkan ke mana arahmu
siapa aku untuk menjadi orang yg kau percaya
siapa aku untuk merasa diri sentiasa diingati
siapa aku untuk merasa hiba dan berduka
siapa aku untuk merasa jauh hati dgn sikapmu
siapa aku untuk menangisi rasa terkilan dihati
siapa siapa siapa aku....?
bila mengenang siapa aku sebenar-benarnya
ternyata aku bukan siapa siapa
terpaksa ku tahan rasa hati sekalipun ia amat memeritkan
tapi aku tahu kau siapa dihatiku
sahabat yang rapat dan karib dgnku
sahabat yang aku curah segala rasa di jiwa
sahabat yang aku kongsi segala duka lara
sahabat yang aku percaya
terima kasih kerana memberi aku ruang mencurah rasa
maaf andainya kau merasa terganggu
simpan saje rasa itu
andai kau luah pasti merobek hatiku

No comments: