Monday, March 05, 2007

takdir....

berat mata yg memandang berat lagi bahu yg memikul...itu sajer ungkapan yg mampu aku luahkan...aku sgt2 menghargai sifat ambil berat teman2 yg sekian lama aku kenal dan mengenali diri ini....terima kasih atas perhatian sehingga ke hari ini...paling aku bersyukur sejauh ini tiada antara kalian yg meletakkan kesalahan pada diri ini...setiap tindakan yg telah aku ambil mendapat sokongan dr kalian...ternyata kebenaran pasti akan terbukti jua...segelintir sahaja yg mungkin menyalahkan diri ini...sesungguhnya mereka2 itu tak mengenali aku yg sebenar2nya....

berat mata kalian memandang seusia aku yg masih sendirian dan pengalaman yg memedihkan tidak seberat aku yg terpaksa menanggung perasaan....siapa yg tak punya impian berkeluarga ditemani insan tersayang disamping anak2 yg membahagiakan....setiap manusia mengimpikan suasana begitu....cuma takdir tak menyebelahi aku setakat ini....tp aku pasti saat itu pasti akan tiba jua tp ntah bila...

kalian pernah mencemburui kebahagian yg aku miliki...hakikatnya kalian tak pernah tahu bagaimana aku berusaha agar aper yg aku rasai tak akan diketahui ...sesungguhnya aku bangga kerana aku berjaya melakonkan watakku dgn jayanya....derita hati ini hanya aku yg tahu....gelak ketawa tak pernah hilang itu membuat kalian terpedaya...tp akhirnya aku keletihan tak berdaya untuk meneruskannya...inilah yg kalian tuntun skrg....terima kasih kerana bersimpati dan memberi kata semangat dan nasihat....

pada kalian aper yg aku miliki cukup akan membuat aku bahagia dan teramat disayangi....ternyata meleset sama sekali aper yg aku juga sendiri rasai...tp tak guna untuk menyesali yg terjadi biarkan terjadi...aku harus mengorak langkah demi masa depan...pasti ader bahagia yg sebenar2nya menanti aku di suatu masa nnt...tuhan itu maha adil...kelebihan yg aku ader adalah kekurangan pada kalian dan kelebihan(hidup berteman dan diperindah dgn kehadiran cahayamata) yang kalian miliki adalah kekurang yg menjadi milikku...

No comments: