Monday, October 01, 2007

Oktober datang lagi...

Oktober menjelma lagi...30 hari dr skrg aku akan meninggalkan tempat selama lebih 10 tahun aku mencari rezeki...begitu bnyk peristiwa di bulan Oktober...

~ 2hb Oktober , tarikh ini telah menjadi kenangan, DULU pada tarikh ini terpatrinya ikatan, yg kini hanya tinggal kenangan.

~ 3hb Oktober, lahirnya seorang lagi pewaris keturunan ayahku.

~ 4hb Oktober, hari lahir 2 dr kenalanku..sebaya kedua-duanya.

~ 25 Oktober, hari lahir teman rapat yg ku kongsi segala suka duka kehidupan ini, tahun ini mungkin akan sama, tiada peluang buat ku mendahului yg lainnya mengucap salam hari lahir buatnya, aku sedang berusaha utk menyudahkan satu2nya yg aku khaskan buatnya, kalau bukan sebagai hadiah hari lahir, mungkin sebagai tanda aku pernah mengenalinya. Belum pasti bagaimana cara utk aku menyampaikan hadiah itu, yg pasti mmg ia diperuntukkan khas buatnya sejak lama dulu, kalau tidak pada hari lahirnya mungkin pada hari bahagianya...

~ 31hb Oktober, tarikh keramat bermulanya aku bergelar sebagai seorang penganggur (mungkin).





No comments: