Friday, October 19, 2007

rambut...

tak sangka bapak (bekas boss saya yg kami semer panggil dgn gelaran 'bapak') masih bertanya pasal rambut saya walaupun sudah sekian lamanya saya pakai tudung...bapak antara peminat rambut saya...dulu saya tak pakai tudung dan saya suka menyanggul atau mendandan rapi rambut saya waktu saya pergi kejer...


arini gak saya baru tau rupanya bukan bapak sorang jer yg suka kat rambut saya ader 2-3 org kawan pompuan yg lain pun suka gak...diorang kata mmg diorang suka tgk cara saya mendandan rambut setiap kali saya ke ofis...tak sangka sungguh saya sebenarnya...sangka saya aper yg saya buat tak ader sesiapa yg nak amik kisah...kakak2 kat ofis ni kata mmg diorang ari2 akan tgk cara dandanan saya...diorang suka tgk rambut saya diikat tegang dan disanggul rapi...saya mmg tak pernah pergi kejer dgn rambut yg dibiarkan bebas lepas...sbb saya sgt mementingkan kekemasan diri....kat umah takper nak gerbang2 sbb tak ader org nak tgk...



kat sini saya dapat pengajaran...sentiasalah rasa bangga dgn apa yg ada pada diri kita...sbb mmg itu yg terbaik buat kita Tuhan jadikan...dulu saya mmg suka tak puasati dgn rambut saya...tanpa sedar rupanya ramai yg menyukai rambut saya dan selalu mengagumi cara dandanan rambut saya...jd sentiasalah hargai apa sajer yg kita ada...



No comments: