Sunday, October 21, 2007

Pondok Bonda


adik dah buat nama utk perancangan kami ni...creatif gak rupanya dia...ingat dah sibuk dgn anak dan isteri ilang dah sifat dia yg satu tu...hampir separuh dr perancangan tu dah nak selesai...tunggu adik lepas bercuti utk dapatkan keputusannya...semua saya serahkan pada adik setelah perbincangan2 dibuat...petang td selesai bahagian saya...skrg tinggal tunggu adik selesai perbincangan dgn pihak satu lagi...mak dah susah hati...saya tahu mak bimbang saya kesusahan...tp syukur sehingga ini semuanya masih mencukupi...

InsyaAllah..rezeki yg ada mmg dah lama terniat dihati saya utk dikongsi bersama mak dan adik beradik lainnya...jd yg terbaik adalah sebagaimana yg telah dirancangkan...kerana pasti semuanya akan kembali ke Pondok Bonda jua nnt akhirnya...sekadar menambah utk keselesaan semua terutama bonda...sementara masih ada umurnya didunia...


benar bak kata teman saya...pasti ada rahmat disebalik semuanya dan ini adalah merupakan langkah pertama kearah kehidupan yg lebih sempurna...kalau dulu saya pasti sukar utk membuat keputusan sebegini dan saya mmg merasa seolah2 saya anak yg tidak memikirkan keselesaan ibunya...dlm keterpaksaan saya terpaksa menurut kata (dulu), saat ini semuanya ditangan saya...lebih terasa segala keputusan saya itu bermakna...


Pondok Bonda...InsyaAllah akan menjadi nyata menjelang terbenamnya fajar 2007.....




No comments: