Friday, September 26, 2008

masa depan

peluang utk kerjaya lebih baik dimasa depan sedang didepan mata...Alhamdulillah...semoga semua perancangan ini akan berjaya...sehingga ke hari ini kerja baru ni sesuai dgn jiwa saya...mmg ada sikit sebnyk kesukaran tp adatlah kerja...tak ada cabaran langsung lagi la tak ada kemajuan...

semoga apa yg dibincangkan awal mlm td semakin menjadi kenyataan...bos2 kasi peluang utk terus saya memajukan kerjaya...bos2 dah merancang yg saya takakan dibiarkan lama di tmpt sekarang...mereka sedang mengusahakan sesuatu dan saya termasuk dlm perancangan itu....tmpt saya telah direncanakan dlm perancangan mereka...Alhamdulillah...moga2 menjadi kenyataan dan saya pastinya akan memberikan kerjasama dan menyumbangkan bakti saya sebaiknya...

di sini saya dpt utk mengeluarkan idea saya dan bebas merancang kerja saya...kepercayaan yg diberikan menampakkan yg mereka yakin dengan kerja saya...moga saya akan terus kekal dgn diri saya dan berkerja dgn tekun demi masa depan saya...saya perlu terus menyakinkan mereka yg gaji dibayar pada saya setimpal dgn usaha saya dlm kerjaya....

moga semua ini menjadi nyata..Aminnnn...





No comments: