Wednesday, February 17, 2010

kehancuranmu


Aku tak mendoakan kehancuranmu…tp tuhan maha berkuasa…apa yg kau lakukan padaku dr dulu hingga kini pasti akan dpt pembalasannya….untuk mendoakan kehancuran itu tidak mungkin sama sekali kerna aku sayang padamu…walau seberapa bnyk hatiku kau sakiti dan lukai….

Berita yg ku terima adalah berita yg mmg sudah ku jangka…satu anugerah padaku bila aku dpt menjangka apa yg bakal terjadi di masa depan…walaupun tidak 100% pasti akan terjadi tp sekurang2nya dalam 10 perkara itu mesti terjadi 3-4 dr padanya….

Maaf bukan aku mahu mengetawakanmu…tp adakalanya hatiku ini jahat juga bila terasa mahu aku bertepuk tangan melihat segala yg terjadi…tp jauh disudut hatiku aku mendokan agar dgn segalanya ini kau semakin menginsafi diri dan belajar menhargai manusia lainnya….

What goes around were come around…itulah dia…tuhan kalo nak tarik sesuatu nikmat tu sekelip mata ajer…Cuma aku malas mendoakan kehancuranmu…kerna sebagaimana jahat dan sakit pun hatiku ini aku tidak menginginkan kehancuran pada mereka yg aku kasihi dan pernah aku kasihi….aku mendoakan moga semua yg terjadi ini membuatkan mu celik mata dan sedar dan menoleh kebelakang apa yg telah kau lakukan pada mereka sebelomnya….

Kasihan pada mereka yg kau kerah ke sana sini dan aku yakin tak lama lg salah seorang drnya akan ttp meninggalkanmu….yg mmg milikmu itu cuma membuat segalanya dalam keterpaksaan…disebabkan sebuah ikatan…maka sebenarnya segala yg dilakukan tanpa keikhlasan…satu hari dia juga pasti akan meninggalkanmu….waktu itu sekiranya aku masih disisimu bukan kerana ingin mengetawakanmu tp aku bersedia utk memberikanmu segala apa yg terdaya untuk membuatmu tegak berdiri semula….




160210@kuantan






No comments: