Saturday, February 20, 2010

maaf

maaf bila hati saya dah bertukar dlm tak spai 24jam...asalnya saya mmg nak diamkan ajer semuanya....tp sbb terlalu geram saya dah forwardkan semua message tu pada dk...biarlah dia pk sendiri siapa punya angkara...dk mesti tahu mana dia tido mlm jumaat lepas...jd dia akan dpt agak siapa sebenar2nya....saya tau mesti dk tak akan marah2...mungkin...tp kalo ada yg kena cerai lepas ni padan muka!

tetiba saya dah bertukar rupa....mmg betul la kata sesetgh mereka yg kenal saya....fikiran saya ni akan bertukar dlm masa tak spai 24jam...semernya berdasarkan keadaan semasa...

harini td sbb sakit ati sgt saya buat mcmtu...satu untung sbb dk mmg ada n baca msg2 saya...jd message saya dah sampai pada yg sepatutnya...apa tindakan dk pasni terpulang dia...saya malas nak campur....yg penting jgn ganggu saya lg sudah la...

maaf pada mereka yg terbabit....tak lama lg satu persatu akan saya dedahkan pada dk...biar dk pk sendiri apakah warna sebenar mereka semua...bkn sbb sakit ati sajer tp nak bagi dk sedar n insafi diri....dan nak dia membetulkan semuanya....

maaf la pada dia yg selama ini sebenarnya saya sgt bersimpati...tp apa yg dia buat kat saya buat saya rasa hilang simpati tu jd sakit ati...selama ni saya cuba nak menyebelahi dia...walau dlm ragu...tp syukurlah dlm tak spai lama mana akhirnya dpt juga saya tahu..patutlah selama ni dia dpt layanan mcmtu dr dk....setimpal la dgn niat dia sebenarnya....kalo buat sesuatu tanpa keikhlasan mmg la...ckp jer ikhlas tp sebenarnya tidak....











No comments: