Sunday, November 02, 2008

cuti2 next year...

tgh dok plan utk cuti2 taun depan...cadangan nak ke pulau yg sama lg cuti raya cina nnt...adik2 ramai yg nak ikut tp tgh adjust time memasing...kalo jd mungkin ramai kali ni....banjer atas memasing la...pegi reramai tp bukan rombongan....hehehe...

dalam merancang utk coti2 taun depan ni yg jauh nek kapai udara blom tau lagi nak ke mana...ada 2-3 trip yg dah derang plan tu...kalo ada rezeki mmg nak join lg...yg ke utara tu InsyaAllah kalo adik2 tak jd gi pun saya ttp akan gi juga...mungkin kali ni kat sana takder teman...tp takper boleh lg rehat dan bertenang2...nikmati percutian sepenuhnya...kalo nak tunggu berteman ntahkan bila...sorang pun sorang la...

ckp pasal sorang letih minggu ni ramai lak yg tanya pasal kawin...hmmm...biarkan jer la...senyum jer la kat derang...seandainya masih ada jodoh InsyaAllah...saya tak pernah menolak...tp itu bukanlah tujuan dan matlamat utama saya buat masa ini....

syok gak ni dgr adik2 nak join sama...leh merancang aktiviti kat sana lak...takkan ramai2 camtu nak memerap kat chalet lak...kurang2nya takyah tido semlman...sembang spai pagi...hehehe....

kali ni saya cadang nak gi pulau2 kecik yg bnyk tu...tgk keadaan la camner...coti saya takder masalah...moga2 apa yg kami rancang ni menjadi kenyataan...percutian utk mengeratkan persaudaraan...bukan dgn niat nak buat tak pasal...semoga persaudaraan kami akan berkekalan...aminnnn.....








No comments: