Sunday, November 09, 2008

sayang

tak tau mcmana nak digambarkan rasa sayangnya saya kat budak2 tu terutama Nurhakimie...bila ingat kerenah derang dan serba serbinya makin rasa sayang tu tak terkata...kadang spai menitis airmata...mmg tak dpt nak sorok2 perasaan tu...semer mmg nmpk..sbb tu kadang2 sebelah shikin jd mcm dengki kat Gmie...abg and mak dia mmg paham sgt...walau sayang tu derang nmpk bezanya tp budak2 tu tak pernah terabai sorang pun...semer ttp dpt layanan yg sama....pakaian makanan atau apa sajer mesti lima2 akan dpt sama rata....

baru2 ni along jatuh motor...mmg sesuatu yg paling saya takutkan utk terjadi...2-3 minggu baru adik citer menda tu...patut along taknak ckp kat telepon dalam tempoh tu...mak pun takmo citer aper2...aduhhhh..bila ingat tu tak tau aper nak kata n nak buat....

malam ni Nurhakimei amik sijil tamat tadika....taun depan dah naik darjah satu...cepat betul waktu berlalu...tak sabar nak tgk Gmie buat persembahan mlm ni and amik sijil....Gmie dah pesan suh datang and amik gamba dia...tak spai hati utk menghampakan dia...so mlm ni walau lewat mcmana pun nnt saya akan pegi dan blk juga...sbbnya walau mcmana pun kerja perlu juga saya utamakan...kalo hilang kerja lak nnt camner saya nak memenuhi segala apa yg budak2 tu nak dan perlukan...saya jenis yg mmg tak suka menghampakan terutama budak2...terutama kalo yg dimintak tu berkaitan makanan dan minuman...dan perkara2 yg tak memudaratkan yg tak membahayakan...

tunggu mama spai petang karang ya sayang......








No comments: