Tuesday, November 11, 2008

terharu



terharu sungguh hati masa tgk konsert abg ari ahad tu...besar dah dia...taun depan dah darjah satu...badan jer takmo besar lg...tak lama dah kena bersunat dan perlahan2 dia akan jd seorang lelaki dewasa....cepatnya waktu berlalu....rasa mcm Gmie ttp kecik mcm dulu2....

melonjak gembira tul dia nmpk saya smpai smlm...agaknya dlm hati tu dah mmg tertunggu2...maklum dah kol 6pm++ gak saya baru spai...terus dia bersiap nak gi dewan...makin bersemangat dia buat persembahan bila nmpk kami semer ada kat bawah...nasib baik masa dia jatuh tgh buat persembahan tu saya jauh takdan nak gi depan pentas amik gamba...dr gaya dia masa tu nak nagis dah tp sbb tak nmpk kami tu dia teruskan persembahan...2 lg persembahan tu dia makin bersemangat sbb saya mmg dah duduk dpn pentas merakam semernya...mlm ni dok ulang clip tu tak larat nak senyum dlm keharuan....bagus la Gmie aktif kat sekolah...masa menari pun ok la budak2...tak ada la lari tempo sgt....

itu la kisah dan setahun demi setahun jantung hati saya tu semakin membesar....







No comments: