Sunday, November 30, 2008

pasangan romantik

hmmm....seronok dgr gelaran tu kalau pada waktu dulu2...skrg ni bila dgr gelaran itu masih disebut2 membuatkan hati jadi hancur lebur...tak saya nafikan kebahagian waktu itu..masih dpt dibayangkan mcmana berseri2nya wajah bila ada kwn2 yg gelar mcm tu...

mlm td ada lg sorang kenalan yg mmg lebih juga 10thn saya kenali dia dan semua ahli kluarga saya dia kenali...walau dlm jarang2 bertemu mmg tak saya sangka sama sekali dia pun ckp kami pasangan romantik...bangga juga la saya kerna kalau ramai yg nmpk semua tu bermakna saya sesungguhnya jujur dgn perasaan saya saat itu dulu...bermakna mereka semua nmpk bahawa kasih sayang saya saat itu tiada belah bahaginya...satu kebanggan buat diri saya kerna selama ini saya sering memikirkan apakah saya yang tidak pandai melahirkan kasih sayang saya dr tingkah laku dan bahasa pertuturan saya...sering saya fikirkan adakah saya yg kasar dan keras ini langsung tak pandai nak melahirkan rasa kasih sayang...atau tiada langsung kelembutan...





No comments: