Tuesday, November 18, 2008

hmmm...

jap ni td singgah kat blog sorang teman...dgr lagu kat blog tu...tak pepasal airmata saya mengalir...teringat saat sesama memeriahkan alam maya ni dgn lagu2...dan lagu tu pernah satu masa dulu jadi tugasan saya utk mencari siapa lagi yg pernah letak lagu yg sama...dan lagu tu pun menjadi lagu pada handpone saya...jenuh saya rakam lagu tu sbb tak dpt nak cari yg boleh download jdkan ringtone...lama saya tak singgah kat blog dia...pagi ni td buhsan tak ada aper buat saya singgah kat sana...terdgr lagu tu...spai ni airmata saya masih takmo berhenti...hmmm...

penah sembang pasal lagu tu...lagu yg pada saya sebuah cerita...takpenah jemu utk didengar...saya tak tau nape airmata saya mengalir dgr lagu tu...tak tertahan sebak sbb tu airmata tumpah...yang pasti ada kenang lagu tu itu yg buat saya rasa terharu...

saya jenguk gak kat situ walau mungkin orang tak suka...situ jer pun lg saya ada kalo nak tau kabar teman saya tu...tp pun takader apa kat situ...iyalah sape saya nak tau perkembang dia...saya sedar saya siapa...cuma dpt tgk dr kejauhan jer la...nak dekat tak mungkin sbb saya tak selayaknya pun....dulu lg saya sedar tp saya buat2 tak sedar...akibatnya inilah dia...hmmm....

Joni Joni please don't cry....









No comments: