Friday, March 27, 2009

26 March 2009

26 March....seharian saya dan 'dia' habiskan masa bersama hanya berdua...segalanya kami luahkan dr hal diri, kluarga, teman2, anak2, jiran2 dan masyarakt sekeliling kami...mmg tak terasa waktu bergerak pantas memburu kami...satu hari yg kami perlukan utk saling meluahkan segala yg terpendam dan dlm mencari satu titik persamaan diantara kami demi utk masa depan...

tp itu blom cukup utk saya dpt membuat keputusan secepatnya...saya masih mintak diberi masa sekurang2nya 3-4 bln...ini melibatkan masa depan...saya harus fikir sematang2nya dan segala espek dlm diri dan kehidupan saya perlu saya ambil kira...saya tau kali ni saya agak keterlaluan dlm membuat penilaian...

saya dah ckp pada 'dia' saya perlu pergi menenangkan diri tanpa gangguan dr sesiapa pun sekurang2nya seminggu atau dua minggu utk memastikan nnt keputusan saya adalah yg terbaik dan tak akan saya kesali satu hari nnt....berulang kali 'dia' kata tak setuju...tp saya perlu waktu itu...selagi saya blom buat keputusan 'dia' harus menunggu....

saya tahu apa yg ada dihati saya, cuma saya memerlukan waktu utk lebih memastikan apa yg ada dihati saya ini adalah yg terbaik...sbb tu saya masih perlu masa...segalanya yg terjadi ni terlalu pantas saya rasakan...Andai Itu TakdirNYA....saya pasti tak akan membantah....












No comments: