Tuesday, March 31, 2009

tak tercapai akal....

kesihatan saya mmg dah sihat walafiat...Alhamdulillah...cumanya saya takleh nak memikir menda2 yg terlalu serius dan yg tak tercapaia akal...

kebelakangan ni mcm2 masalah yg terpaksa nak taknak saya kena gak memikirkannya....ditambahkan dgn masalah kegilaan sesetgh org yg tak sudah2 dok mengintai segala pergerakkan saya kat umah...mmg tak tercapai akal saya bila pk mcmana ada org yg leh sms saya dan bagi tahu saya segala pergerakkan saya kat umah...leh tau bila saya ngadap pc, bila saya mkn, bila saya mandi, bila saya pakai kain batik, bila saya pakai suar, bila saya tido, bila saya gi jenjalan, saya kuar dgn sape and so on...

segalanya ni buat saya semakin nak mempercepatkan urusan saya...saya perlu pergi dr sini sekurang2nya sehingga kegilaan sesetgh org tu kurang atau hilang...saya taknah kacau sesiapa pun dan hanya duduk dlm rumah saya....tak tercapai akal saya bila ada org yg menyibuk sgt dgn urusan saya...paling meletihkan segala perkara yg agak peribadi diketahuinya...paling menghairankan dr mana nombor handphone saya ada dlm simpanan derang...takkan mudah sgt nak dpt nombor tu dr rankaian telekomunikasi...? saya bkn pelupa...saya tau siapa yg saya bagi nombor saya...saya sgt bagus dlm mengecam suara org, walaupun sekali dia berckp dgn saya...saya mmg tak pernah kenal pemilik suara yg giler itu!

jiran tetangga pun jarang sekali dpt tgk muka saya sedangkan org giler tu boleh dgn jelas mendescribekan tentang diri saya...sms2 yg dia anta pada saya sgt tpt dgn setiap pergerakkan yg saya lakukan...ini bermakna dia sentiasa mengintip saya...mmg dasar pengecut! ...kalau dia bebenar anak jantan dia mesti berani memperkenalkan diri...org yg disyaki sudah semakin jelas pada kami...hanya menunggu bukti2 yg lebih kukuh dan saya bakal melaporkan kepada polis...kerana pada saya ini sudah melibatkan gangguan peribadi pada diri saya....

mmg tak saya nafikan gangguan kali ini bebetul mengganggu emosi saya...saya benar2 rasa terganggu...rasa tak selamat tinggal dlm rumah sendiri...inilah pulak bahayanya rumah atas tanah yg dgn mudah org 'giler' mengendap...dulu masa saya di KL walaupun ada yg 'giler' tp tak spai mengendap setiap pergerakan saya...mmg tak dinafikan mmg ada yg mengganggu tp tak pernah spai terganggu emosi saya...kali ni saya bebetul terganggu sbb bnyk yg saya bimbangkan terjadi...kesian kat mak, dia pun susah ati mengapa ada manusia yg mcm itu didunia ni....kami tak mengganggu sesiapa pun...

mmg bebetul tak tercapai akal saya utk memikirkan semua ni...blank!











No comments: