Monday, March 09, 2009

dulu kini selamanya....

dulu...
dimana ada kamu pastinya ada aku
dimana ada aku tentunya ada kamu

kini...
aku membawa haluanku
kerna aku sedar tempatku bukan lagi disitu
kerna aku tahu kemesraan itu telah berlalu
kerna aku tak mampu jadi teman setia
kerna diriku tidak segandingan denganmu

kau merak kayangan
sedangkan aku hanya unggas dirimbaan
dulu dan kini terlalu jauh bezanya
hanya mampu ku simpan sebagai kenangan
abadi dihati kekal diingatan
ada waktu airmataku berlinangan
bila kenangan datang bertamu
pasrah dalam redha
Andai Itu Sudah TakdirNYA!





*nukilan ni saya tulis masa kat hotel di Kuantan menguruskan segalanya demi utk masa depan, ditemani buahati tersayang yg kemanjaannya tak pernah berkurang dr kecil hingga kini...Mohd Taufik.....








No comments: